Кошик
1979 відгуків
Замовлення приймаємо онлайн / в месенджерах, сб-нд вихідніНаписати
Друкарня "Провокація"
+380 (67) 938-30-58
+380 (50) 380-11-15

Незаперечні аргументи на користь сувенірів для бізнесу і реклами

Незаперечні аргументи на користь сувенірів для бізнесу і реклами

Сьогоднішній світ товарно-ринкових відносин вимагає більш серйозних тактичних рішень, ніж просто розповісти громадськості про компанію, товари або послуги для бажаного припливу клієнтів.

Головне завдання ефективного ведення бізнесу - зафіксуватися в пам'яті замовника і оселитися в його свідомості, зайнявши там затишний куточок. З допомогою цього, реалізується мета – за першої ж потреби клієнта в товарі або послузі тій категорії, в якій спеціалізується ваша фірма, він задовольняє її, спираючись на знання про вас.

Способів комунікації з споживачами, на сьогоднішній день, не більше ніж: від малого стартового капіталу до досить значних вкладень. Як правило, компанії вибирають між масовою рекламою і стимулюванням прямих продажів. Одним ударом завалити двох зайців можливо з допомогою рекламно-сувенірної продукції, так як цей спосіб відмінно працює,як носій рекламного повідомлення і ефективно стимулює продажі. Промо-сувеніри, як і подарунки за покупку, вже широко застосовуються в сфері маркетингових стратегій для рекламних цілей. При виборі варіанту реклами, клієнти часто замислюються, що краще використовувати: засоби масової інформації або купити бізнес сувеніри?

Посилаючись на дані про те, що понад 90% всіх компаній займаються малим і середнім бізнесом, це само собою зумовлює зворотну пропорцію творення частки ВВП. В результаті, чітко зрозуміло, що їм зовсім не вигідно вибирати такі засоби комунікації, як телебачення, зовнішня реклама або глянцеві журнали. Актуальним засобом безсумнівно залишається інтернет. Але ось у чому питання: чи впевнені ви, що вся ваша цільова аудиторія часто «висить» в мережі? Альтернатива всім способам для таких компаній - доступна поліграфія, різноманітні BTL-акції, партизанський маркетинг і сарафанне радіо, АЛЕ все це, звичайно, в супроводі бізнес-сувенірів.

Рекламне Бюро Провокація пропонує безліч сувенірної продукції і рекламних сувенірів для ваших партнерів і клієнтів. Літо підходить до кінця... ви, напевно, також як і ми, не встигли помітити, як це час проскакало. З такою ж швидкістю прийдуть Новорічні свята, тому готуватися до них треба починати вже зараз.

Дозвольте навести основні аргументи «за», що стосується сувенірної продукції:

1. Сувеніри - відмінний інструмент комунікації, як для малого, так і для великого бізнесу.

2. Падіння ефективності від використання сувенірів в рекламі виключено, так як вони мають неоціненне властивість - збереження. А ось пару лайт-боксів сіті-формату на центральній вулиці або три прокату роликів на ТБ - це викинуті гроші.

3. Сувенір – це, свого роду, особистий контакт з клієнтом. Це не статистика від відсотка покриття можливої зацікавленої аудиторії, а гарантійна впевненість в тому, що ваш потенційний споживач отримає подарунок, а значить, комунікація відбудеться.

4. Сувенір – це теж креатив, але тільки з мінімальним бюджетом. Витрати на креативні дизайнерські рішення не потрібні, так як за роботу дизайнера платити не треба. Ви сплачуєте тільки сам предмет сувенірної продукції та друк. В результаті у Вас в руках унікальний, зроблений персонально для вас, сувенір.

5. Ви вже забули, який саме предмет ви дарували, а той сувенір працює на вас роками, адже термін їх дії, порівняно з будь-якими іншими засобами реклами, величезний.

6. Сувеніри працюють як Царі – постійно і без вихідних. З допомогою різних сувенірних предметів ви можете спілкуватися зі своїм клієнтом у будь-який момент його життя, навіть в самих пікантних ситуаціях, де інша комунікація буде не доречна: під час романтичної вечері (звичайно, з вином, а значить, і з винним набором), в турпоході, на барбекю, у душовій кімнаті і т. д.

7. Сувенір - це завжди позитивні емоції та приємне враження. Це позитив від самого процесу отримання подарунка, тим більше, якщо подарунок вдало підібраний!..

8. Сувенір має матеріальну цінність. Клієнт ще, часом, нічого вам не заплатив, а вже отримав винагороду. У такі моменти ви легко переборювати бар'єри людського сумніви і спонукаєте довіру.

9. Сувенір оцінюється вище, ніж витрачені на нього кошти. Ви даруєте унікальний предмет, аналогів якому немає, з вашим дуже красивим лого і креативним слоганом!

10. Сувенір - відмінний спосіб профілактики для закріплення лояльності існуючих клієнтів ваших товарів або послуг. Необхідність утримання існуючих клієнтів не втратить актуальності, ні при яких розкладах. Більш вагомим аргументом залишитися вірним вашій фірмі може тільки якість пропонованої вами продукції.

Замовляйте сувенірну продукцію, рекламні сувеніри і бізнес-сувеніри в Рекламному Бюро Провокація.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner