Рекомендації та правила для створення макетів
- Послуга
від 1 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 140 грн
- +380 (50) 380-11-15 тільки дзвінки
Колір
Векторні та розтрові заливки з однаковою відсотків після друку можуть мати різний відтінок.
Зливайте фонові векторні підкладки з розтровими картинками в одне розтворове зображення.
Сірий і бежевий, рожевий колір складний, під час друку може йти в інші відтінки.
Під час друку допустиме несуміщення фарб 0,2 мм.
Якщо в макеті світле обличчя й темний оберт можливе фізичне відмаривання в офсетному друку (перехід фарби з лицьового боку попереднього відбитка на зворотний бік подальшого аркуша в процесі друку/порізування). Якщо сумарна барвистість зображення перевищує 300%, неминучі появи ефектів відмару, стирання, вищипування фарби з верхнього шару та злипання продукції.
У плашкових макетах (з однотонним заливанням) можливий різнотон, полошення та точки, рекомендуємо додавати видимий шум або текстуру
Суцільна заливка на картоні Plike має неоднорідний вигляд через структуру матеріалу.
На структурних картонах Льон Icelite, Dali candido, Dali bianco, Tintoreto gesso, Tintoreto creta, Icelite canvas 1s, Sirio tela dark blue, Flora anice calla, Flora avorio через неоднорідність поверхні матеріалу тонер лягає нерівно, не вся вся поверхня запечатується.
Розмір
Допустима зміна вихідного розміру у більший або менший бік до 4 мм.
Під час друку на щільних папірах (від 250 г/м2) можливе неспадіння обличчя й оберту до 2 мм
Під час постоброблення (порізання в розмір) матеріалів/Raflatak, Ritrama/ у зв'язку з особливостями матеріалу під час маленького формату виробу можливе спотворення розміру, нерівне порізування (скос, витягування).
Рекомендований мінімальний розмір виробу 70х70 мм або плотерна порізка
Послідовні роботи
Під час порізування, вирубування, фальцовці — допустиме похибку в точності до 4 мм. Закази з постпечатними роботами (нестандарт, бігівка, фальцовка, перфорація) без прев'я з нормами виконання, або без коментаря до замовлення виконуються на розсуд виконавця.
УФ і гібридному лакі можливе відлущування й розтріскування лаку в місцях згину
Під час згинання продукції (фальцовка, бігівка + фальцовка) можливе розтріскування паперу в місцях згину
Діаметр отвору може відрізнятися в межах 0,5 мм
За фігурного та щільного порізування допустима похибка точно до 1 мм.
Темний макет одного боку, світлий макет із другого боку
Що може бути?
Відморожування — перехід фарби із запечатаного боку аркуша на зворотний бік наступного відбитка.
Як цього уникнути?
- бажано робити лицьовий бік і обертову в одній тональності;
- якщо все ж потрібен контраст обличчя й оберту на папері 350 грамів (продукція візитки, календаріки): рекомендуємо заламінувати темний бік
Рамки по периметру виробу
Що може бути?
Похибка порізування становить до 3 мм залежно від типу продукції й потрапити точно в лінію різання практично неможливо. Тому рамка вийде кривою.
Як цього уникнути?
Робити рамки не тонше 5 мм, у цьому разі асиметричність не так сильно впадатиме в око. Але краще уникати використання рамок за контуром макета.
Значі елементи близько до ліній різу
Що може бути?
Через похибку порізування (приблизно 3 мм) тексти, логотипи та інші елементи, розташовані близько до лінії різу, можуть зарізатися.
Як цього уникнути?
Правильно розташовувати важливі елементи макета не ближче за 3 мм до лінії різу.
Одинакові колонки в буклеті з фальцями в намотку
Що може бути?
Лінії фальца не збігаються з візуальною розміткою макета.
Як цього уникнути?
Папір має свою товщину, тому бік, яка завертається всередину, має бути на кілька міліметрів коротшим. Під час підготовки макета запрошіть шаблон для розміщення колонок буклета
Заливці об'єкта присвоєно атрибут "overprint" (накладення)
Що може бути?
Через елемент просвічуватимуться всі об'єкти, розташовані під ним. Для білого об'єкта з overprint'ом це означає, що його взагалі не буде видно.
Як цього уникнути?
Здебільшого використання overprint'а можна уникнути, просто перефарбувавши об'єкт у потрібний колір.
Великі чорні заливки виготовлені однією фарбою
Що може бути?
Чорні плашки в одну фарбу виходять ненасиченими, практично сірими. Також під час кольороділення, усім векторним чорним елементам автоматично присвоюється атрибут overprint. Якщо під вашим чорним об'єктом лежать швидкі картинки або різнобарвні елементи, чорний об'єкт матиме неоднорідне заливання.
Як цього уникнути?
Великі чорні заливки правильно робити композитним чорним (C50 M50 Y50 K100).
Сірі заливки виготовлені змішуванням CYAN MAGENTA YELLOW
Що може бути?
Заливка буде сірою з відтінком. Відтінок залежить від відсотків, які ви задали.
Як цього уникнути?
Сірі заливки правильно робити чорним каналом. CMY можна додавати в менших кількостях. Например: C30 M30 Y30 K70.
Дрібні тексти виготовлені в кілька барв
Що може бути?
Під час друку допустиме несуміщення фарб 0,2 мм. Оскільки товщина штрихів у дрібних текстах приблизно дорівнює величі невмерлості, то візуально навколо текстів будуть помітні кольорові ореоли.
Як цього уникнути?
Ми друкуємо все в CMYK'ї, тобто з використанням 4 фарб. У дрібних текстах потрібно намагатися використовувати не більш ніж 2 кольори. Чорні тексти розміром до 16pt треба робити чистим чорним (C0 M0 Y0 K100).
Дрібні тексти зроблені розтропом
Що може бути?
Усі растрові зображення вирушають на кольороділення з роздільною здатністю 300dpi. Дрібні тексти можуть бути погано читабельними або можуть бути помітні пікселі.
Як цього уникнути?
Запропонуйте тексти в векторі. Векторні зображення кольору поділяться з роздільною здатністю 1200dpi.
Дрібні білі тексти на темному тлі
Що може бути?
Через несимовлення фарб, білі тексти можуть погано читатися на тлі, що складається з 3 або 4 фарб.
Як цього уникнути?
У таких випадках необхідно робити трепінг для текстів і дрібних елементів.
Роздільна здатність зображень понад 300dpi
Що може бути?
Всі дрібні елементи, які були чіткими у вас на екрані, після друку будуть розпливчастими.
Як цього уникнути?
Оскільки розтворні зображення вирушають на кольороділення з роздільною здатністю 300dpi, то, готуючи макет із такою роздільною здатністю, ви вже на екрані бачитимете кінцевий результат.
Блура з великою кількістю сторінок
Що може бути?
Папір має свою товщину, тому в брошурах, скріплених на скобу, після порізання поля на центральних сторінках будуть меншими, ніж на крайніх.
Як цього уникнути?
Потрібно враховувати зміщення сторінок або всюди робити поля товстіше, щоб візуально різниця у полях не була сильно помітною.
Блура на щільному папері
Що може бути?
Буклет самостійно розкриватиметься.
Як цього уникнути?
На щільному папері краще робити тільки обкладинку. Для внутрішньостей брошури ідеально підходить папір не щільніший 150-170 г/м2.
Помилкигладь, зокрема в макетах, які узгоджені вами в друк, розроблені нашими дизайнерами
Нескорочені дефекти використовуваних зображень;
Під час перевірки ваші файли перевіряються на такі помилки:
- Формат файлу;
- Розмір макета;
- Роздільна здатність;
- Колірна модель (тільки для растрових зображень);
- Поля на виліт.
Рослинні ілюстрації, що входять до векторної графіки (формати AI, EPS, CDR, PDF), на відповідність технічним вимогам не перевіряються!
Розміщене замовлення означає Вашу відповідність з даними вимогами!
Користувацькі характеристики | |
---|---|
Мінімальний тираж | 50 |
Основні | |
Час виготовлення | 2 дн |
- Ціна: від 1 ₴