Кошик
1987 відгуків
Замовлення приймаємо онлайн / в месенджерах, сб-нд вихідніНаписати
Друкарня "Провокація"
+380 (67) 938-30-58
+380 (50) 380-11-15

Стратегія створення і управління брендом

Стратегія створення і управління брендом

Для початку пропонуємо Вам визначитися з самим поняттям «бренд».

Яку інформацію вона в собі несе? Бренд – це, насамперед, самостійна цінність, так сказати – окрема держава. Його масштаб визначається як додаткової гарантованим прибутком компанії, так і додаткової гарантованої економією її витрат. Покупцями бренду є дві групи споживачів:

- тільки прихильники даної марки;

- випадкові покупці (саме ця група реагують на «розкрученість» марки і має для нас пріоритетний вплив на початковому етапі).

Крім цього, для Вас має величезне значення, місця для реалізації Вашого товару. Магазини охочіше беруть брендовану продукцію, сподіваючись більше на ній заробити.

З огляду на ці цілі в сукупності, можна забезпечити власнику бізнесу зміцнення своїх позицій і побудувати сильний бренд, в цілях отримувати більше фінансових вигод порівняно з власниками невідомих марок.

Для оцінки реальних шансів виведення фірми на рівень відомого бренду ми використовуємо певні характеристики. В основному, це:

- кількість покупців даної фірми. Чим більше ця характеристика, тим цінніше бренд. Більшість лояльних покупців навіть не замислюються над тим, а чи кращий продукт ховається під обраним ними брендом.

- якість продукції. Від звичайних товарів бренд відрізняє те, що з ним пов'язані усталені асоціації. З усіх асоціацій найбільш важливо очікуване якість: від даної марки покупець заздалегідь очікує певних позитивних характеристик. Саме це очікування допомагає покупцеві вибирати з безлічі товарів, особливо коли на місці продажу оцінити якість товарів не можна.

- популярність фірми. Цим визначають здатність потенційного покупця визнати або згадати даний бренд і його товарну категорію. Відомість є важливим параметром так, за результатами досліджень знайомі марки користуються перевагою, навіть коли покупець не може пов'язати з даним брендом ніяких якостей. Це особливо проявляється при придбанні недорогих товарів широкого вжитку. Покупець, часом, не помічаючи цього, обирає на полиці саме той товар, про який найбільше чув.

- імідж фірми. Асоціації бренду включають його імідж. Його створюють і підтримують, іноді штучно. Основні PR-технології спрямовані саме на підтримку цієї характеристики бренду. Атрибути бренду – все те, що виділяє його серед подібних товарів. Поінформованість покупця про назву фірми або товару є основною ознакою бренду.

- символ фірми. Для того, щоб бренд запам'ятався і викликав асоціації, дуже важливо створити фірмові символи (торговий знак, логотип, особливі пляшки, наприклад). Створення символів – завдання креативного відділу і дизайнерів.

- слоган фірми. Вдало придуманий і відтестовані слоган виділить товар конкретної фірми і зробить його більш цікавим серед конкурентів.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner