Реклама в Інтернеті ефективніше, ніж на телебаченні і радіо
За даними TNS лояльність аудиторії до Інтернету в 2012 році склала 81%, обійшовши телебачення (75%) і радіо (70%).
Такі дані обґрунтовані тим фактом, що в Інтернеті розширені можливості для реклами. На телебаченні глядач відразу розпізнає, що перед ним реклама може перервати контакт з медіаносієм. У той час як в Інтернеті існує безліч нестандартних способів розміщення нивелированной реклами, яка не викликає роздратування у користувача.
Високий рівень лояльності аудиторії до інтернету визначається гиппертекстуальностью цього каналу. Користувачі беруть участь у створенні контенту в Інтернеті спільно з фахівцями, тому інформація стає більш достовірною. Крім цього за рахунок гиппертекстуальности інтернету є можливість повторної перевірки інформації на декількох ресурсах, що збільшує рівень довіри до цього медіа. У зв'язку з цим Інтернет-реклама, розміщена на подібних сайтах, звичайно ж ефективна. Таким чином, Ви можете переконатися, що лояльність аудиторії до Інтернет-реклами підвищується за рахунок можливості повторної перевірки інформації на кількох ресурсах.
- Деколь або сублімаціяЄ чашка, хочу нанести зображення. Як зробити, що вибрати? Ми підготували невелику статтю про способи нанесення зображення на чашки.Детальніше